Dienstag, 16. Juli 2013

Zaproszenie na X Rytual dla naszej Matki Ziemi i Magicznej Oazy 22 lipca 23:00

Moi Kochani, mam niezwykla przyjemnosc zaprosic Was juz na nasze X spotkanie! Polaczenie energii, przeslanie mysli, medytacja wspolna w wyjatkowym celu!


Z okazji X rytuału powstało "Spotkanie z Archaniołem Chamuelem" jako książka do słuchania i ebook.


Przejdz do Magicznego Swiata by kupic caly zestaw Archaniola Chamuela

Cała suma ze sprzedaży "Spotkań z Archaniołem Chamuelem" idzie na szczytny cel założenia Magicznej Oazy w Polsce!


Strona wydarzenia Facebook


rytual_Ziemi_bucardi




Temat naszego X spotkania to:


Nawiązanie kontaktu z Istotami światła Aniołami i Archaniołem Chamuelem by prosić  o pomoc dla Matki Ziemi i naszego otoczenia.










Powiedz razem ze mną i innymi ludźmi – NIE wyniszczeniu naszej planety i działaj razem z nami by ja ratować!!! Nasze wspólne energie dla planety i istot zagrożonych wyginięciem
 

Rytuał przesyłania energii - co miesiąc w pełnię księżyca.

Udział bezpłatny z dobrej Woli by pomóc

Kolejny już 22 lipca 2013 o godzinie 23:00 czasu polskiego


Zapisz się na bezpłatny Rytuał


z dobrej woli


Z anielskim pozdrowieniem Twoja Maria Bucardi

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen