Freitag, 29. Juni 2012

Nowi mieszkancy Magicznej Oazy - larwy z ogonem

Moi Kochani, w ostatnich dniach przygotowalam tzw. gnojowki do podlewania roslin. I prosze, wczoraj zblizam sie do pojemniczkow a tam cudowny i magiczny taniec bialych larw z dlugimi ogonami. Pierwszy raz widzialam takie larwy i dzis wiem, ze to

Gnojka wytrwała :-)))


http://pl.wikipedia.org/wiki/Gnojka_wytrwa%C5%82a

Ich taniec jest niezwykly!!!!





 

A gdy dorosna beda wygladaly tak

 

W imie Milosci do naszej Matki Ziemi i jej mieszkancow, badz weganinem.

Wasza Maria Bucardi

2 Kommentare:

  1. Piekne to one nie są;) ale o gustach sie nie dyskutuje;)
    zartuje...kazde stworzonko ma swój niepowtarzalny urok;)

    AntwortenLöschen
  2. Człowieku dzięki!!!!!
    Zajrzałem dziś do przydomowej oczyszczalni ścieków, a tam taniec że hej. Myślałem że one są moje, aż mnie cztery litery zaswędziały.
    Ale teraz się uspokoiłem:-)

    AntwortenLöschen