Donnerstag, 7. Juni 2012

Wazki w Magicznej Oazie - Swiat Elfow, metamorfoza, duchowosc

Moi Kochani, udalo mi sie zrobic dla Was zdjecia nowej mieszkanki Magicznej Oazy. To niezwykle zwierzatko jest symbolem swiata Elfow.

To jedne z najstarszych znanych owadow!!! Kilka gatunkow zagrozonych jest wyginieciem!

Wazka jest takze przeslaniem na dostep do starej wiedzy oraz rozwiniecie energii walki. Daje nam sile by porozumiewac sie bez slow, kontrolowac emocje. Ogolnie jest mistrzynia i przewodniczka w sztukach walki. ... ale to tylko tak marginalnie, gdyz jej znaczenie jest duzo duzo glebsze. W imie Milosci do naszej Matki Ziemi Wasza Maria Bucardi

Prosze nacisnac by powiekszyc zdjecie.

O wazkach tutaj - http://pl.wikipedia.org/wiki/Wa%C5%BCki

[caption id="attachment_632" align="aligncenter" width="500"]Nowa mieszkanka Magicznej Oazy wrozki Marii Bucardi Nowa mieszkanka Magicznej Oazy wrozki Marii Bucardi[/caption]

 

[caption id="attachment_634" align="aligncenter" width="500"]Nowa mieszkanka Magicznej Oazy wrozki Marii Bucardi Nowa mieszkanka Magicznej Oazy wrozki Marii Bucardi[/caption]

 

[caption id="attachment_633" align="aligncenter" width="500"]Nowa mieszkanka Magicznej Oazy wrozki Marii Bucardi Nowa mieszkanka Magicznej Oazy wrozki Marii Bucardi[/caption]

 

1 Kommentar:

  1. Witam :)
    Ważki są mi bardzo bliskie, bardzo bardzo. Uwielbiam tych barwnych tancerzy. Znalazłam takie bajorko w lesie gdzie zawsze je spotykam, potrafię wtedy godzinami na nie patrzeć. Zastanawiałam się czy mogłaby Pani znaleźć chwilę i napisać coś więcej o ważkach od strony symbolicznej i magicznej. Fascynują mnie i oczarowują, bardzo bym chciała dowiedzieć się o nich coś więcej. Pozdrawiam gorąco i przesyłam mnóstwo pozytywnej energii :)

    AntwortenLöschen