Samstag, 2. Juni 2012

Weganskie niezwykle proste sniadanie dla osob, ktore maja problem by sie obudzic ;-))

Moi Kochani, znacie mnie juz bardzo dobrze i wiecie, ze w ciagu kazdego dnia robie mnostwo rzeczy. Dlatego wlasnie interesuja mnie posilki lekkie i takie, ktore daja mnostwo energii a jednoczesnie pozwalaja szybko myslec w pelnej koncentracji. Nie wyobrazam sobie dnia w ktorym ma sie rano ciezka glowe, trudno sie skoncentrowac i trzeba siegac po kawe czy inne srodki dopingowe. Dla mnie dzien powinien zaczynac sie z jasnoscia, lekkoscia, w pelni sil i energii i tutaj nalezy wiedziec jedno. Pierwszy krok to nasze jedzenie. Jesli nie jemy rano nic - to organizm nie ma z czego korzystac i mamy braki w koncentracji. Jesli jemy kanapki z wedlina czy serem to nasz organizm zamiast dawki energii otrzymuje cos co musi najpierw przetrawic - moze pojawic sie uczucie tzw. ciezkiej glowy.

Jesli potrzebujemy energii do myslenia i dzialania NATYCHMIAST to najlepszym sniadaniem sa owoce. Warto jednak dodac do owocow czegos konkretniejszego, czyli np. nasiona czy orzechy by energii starczylo nam na dluzej niz tylko kilkanascie minut. I tak dzis takie proste i latwe sniadanie dla tych osob, ktore potrzebuja szybkiej koncentracji i energii, zaraz po obudzeniu :-) Dajcie mi znac czy udalo sie wyprobowac i jakie sa Wasze odczucia.

W tym przepisie nie wszystko jest surowe, ale czasami mozna poeksperymentowac, jesli nam smakuje.

Potrzebne sa tylko i wylacznie platki owsiane w calosci (NIE mielone, tylko duze platki sa najlepsze) i owoce sezonowe lub tropikalne, jakie lubicie. Platki zalewamy dobra woda np. zrodlana, dodajemy odrobinke soli i stawiamy na ogien az sie zagotuja (mieszamy!!!) od razu zdejmujemy z ognia do ostygniecia - nie gorace, ale cieple przekladamy na gleboki talerz i teraz dodajemy rozne owoce (pokrojone), jedne na drugiue warstwowo (nie miaszymy). Teraz sniadanie jest gotowe. Mozna dodatkowo zrobic sobie herbate ziolowa z roznych ziol, u mnie np. dzisiaj herbatka z Damiany, fiolka trojbarwnego oraz krwawnika pospolitego.

Warto dodac owoce na prawde slodkie takie jak banany, mango czy inne.

Do myslenia Wasz organizm potrzebuje naturalnego cukru, dlatego frutarianie stawiaja na owoce i nikt nie jest w stanie dorownac im w mysleniu.

Zycze smaczengo Wasza Maria Bucardi

ps. dla osob zainteresowanych polecam poszukac o wlasciwosciach OWSA. Nie na darmo to ulubiona potrawa koni, silnych i niezwykle inteligentnych zwierzat ;-))

5 Kommentare:

  1. Joana Burghardt2. Juni 2012 um 10:50

    Wspaniale sniadanie, bardzo zdrowe i smaczne :) Droga Mario gdzie moge kupic pani ksiazke kulinarna ( mieszkam w niemczech )? Jestem wegetarianka i bardzo interesuja mnie pani przepisy.serdecznie pozdrawiam Joana.

    AntwortenLöschen
  2. Już od dawna jem owsiankę tak często w tygodniu jak tylko mogę, gotuję, dodaję rodzynki, jabłka, banany i jest pysznie :)

    AntwortenLöschen
  3. Moja Droga Joanno

    slicznie dziekuje za Twoj list."Magiczna kuchnie" mozesz kupic po prostu piszac do mnie :-)) Lub tutaj

    http://magiczny-swiat.es24.pl/opis/664036/magiczna-kuchnia-dieta-weganska-witarianska-wegetarianska.html

    lub wersja do druku

    http://magiczny-swiat.es24.pl/opis/1546214/magiczna-kuchnia-dieta-weganska-witarianska-wegetarianska.html

    Jest takze wersja na plycie DVD - nistety ze wzgledu na wykonanie drozsza 38 zl plus 12 zl koszt wysylki do DE



    Bardzo serdecznie Cie pozdrawiam i przesylam moc pozytywnej swietlistej energii

    Twoja Maria Bucardi
    Na wiele pytan odpowiadam w filmach zachowujac pelna dyskrecje tutaj moj kanal TV http://www.youtube.com/user/MariaBucardi
    Odwiedz mnie na Facebook- http://www.facebook.com/maria.bucardi

    **************************************************
    Ten list, jak i cala wczesniejsza korespondencja wraz z zalacznikami
    sa objete calkowita tajemnica i dyskrecja.
    **************************************************

    AntwortenLöschen
  4. Wspaniały pomysł z tymi Pani przepisami:-) wszystko smaczne i zdrowe.Ja też jestem od ponad roku wegetarianką hura i czuje się znacznie lepiej a mięso już mi nie smakuje.
    pozdrawiam bardzo serdecznie

    AntwortenLöschen